تشخیص محل چاه فاضلاب با دستگاه نشت یاب آب

تشخیص محل چاه فاضلاب با دستگاه نشت یاب آب

آیا با دستگاه نشت یاب آب می توان محل چاه فاضلاب را پیدا کرد؟

در جواب این سوال باید گفت که بله، با دستگاه دیجیتال و نقطه زن نشت یاب پیکو پلاس می توان محل چاه‌ های گمشده و نامشخص رو که به طور معمول در پارکینگ ساختمان و یا طبقات زیرین ساختمان می‌ باشند پیدا کرد. برای این کار پس از خریداری دستگاه پیکو پلاس نقطه زن که دارای سنسورهای بسیار حساس و دقیق می‌ باشند و پس از وصل کردن سنسور یا (لوپ) دستگاه و روشن کردن دستگاه، باید ولوم حساسیت دستگاه را تا ماکزیمم باز کرده که دستگاه بتواند کوچکترین صداهای دریافتی را گرفته و تقویت کند تا شما بتوانید در هدفون دستگاه صدای چکه آب را بشنوید و بدین وسیله محل دقیق چاه رو پیدا کنید.

قابل ذکر است که قبل از این کار باید چندین محل در ساختمان مورد نظر، شیرهای آب آن باید باز باشند تا آب از طریق لوله های فاضلاب هدایت شده و داخل چاه بریزد و تولید صدا کند. هر چقدر میزان ریزش آب به داخل چاه بیشتر باشد صدای بیشتری تولید شده و شما جهت پیدا کردن محل چاه زودتر به نتیجه خواهید رسید.

آیا با دستگاه نشت یاب آب می توان محل چاه فاضلاب را پیدا کرد؟

چرا باید محل چاه فاضلاب را تشخیص دهیم؟

اگر ساختمان شما چند سال ساخت است در برخی موارد به دلیل ترکیدگی هایی که در اطراف چاه فاضلاب وجود دارد، شاهد ریزش چاه خود خواهید بود. با تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب و کنترل منظم آن، می توانید از وارد شدن آسیب های احتمالی به پی ساختمان جلوگیری کنید. در شرایطی نیز که لوله های فاضلاب گرفته باشند، برای رفع این مشکل نیاز است تا محل دقیق چاه فاضلاب را با کمترین میزان تخریب، تشخیص دهید. از جمله مهمترین روش هایی که با کمک آن می توانید محل چاه فاضلاب را مشخص کنید شامل استفاده از دستگاه نشت یاب، دستگاه فنر، وجود سنگفرش و موزائیک های مختلف و غیره می باشد.

چرا باید محل چاه فاضلاب را تشخیص دهیم

تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب توسط دستگاه نشت یاب

با کمک دستگاه نشت یاب آب و فاضلاب مجموعه پیکوکار می توانید به سرعت محل دقیق چاه فاضلاب را بدون این که نیاز به کندن زمین باشد، تشخیص دهید؛ این امر می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. پیدا کردن محل چاه فاضلاب امری تخصصی است که تمامی افراد نمی توانند به تنهایی آن را تشخص دهند، از این جهت به شما عزیزان توصیه می کنیم حتما برای تشخیص محل چاه های فاضلاب خود به بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید.

هر یک از دستگاه های نشت یاب آب موجود در بازار با توجه به امکاناتی که دارند، نوع کاربری و نحوه استفاده از آن ها نیز متفاوت می باشد. در میان انواع دستگاه های نشت یاب، مدل پیکو پلاس به دلیل مجهز بودن به 4 فیلتر، امکان تشخیص صدای آب را در سریع ترین زمان ممکن دارد.

پیدا کردن محل چاه فاضلاب با کمک دستگاه پیکو پلاس

اگر بتوانید دستگاه 4 فیلتر پیکو پلاس را تهیه بفرمایید، این دستگاه با داشتن 4 فیلتر با فرکانس های مختلف دریافت صدا را خیلی بهتر کرده و شما خیلی زودتر به نتیجه لازم خواهید رسید. قابل ذکر است که دستگاه‌ های 4 فیلتر پیکو امکان کم کردن صدای محیط بیرونی را داشته و تقویت صدای دریافتی از کف زمین را بیشتر خواهند کرد، در نتیجه شما به وسیله  این نوع دستگاه نشیت یاب آب با کمک فیلترهای مختلف، امکان دریافت صدا در محیط های باز را خواهید داشت.

پیدا کردن محل چاه فاضلاب با کمک دستگاه پیکو پلاس

در ضمن دستگاه های 4 فیلتر پیکوپلاس مجهز به سنسور یا (لوپ) X2 بوده که این سنسور از نظر تقویت صدا و فرکانس دریافتی دو برابر سنسورهای معمولی دریافت صدا دارند و از حساسیت بیشتری برخوردار هستند.

استفاده دستگاه نشت یاب آب پیکوکار برای تشخیص محل چاه فاضلاب

دستگاه های نشت یاب پیکو پلاس مجموعه پیکوکار با دارا بودن صفحه LED رنگی، هنگام پیدا کردن محل ریزش آب به وسیله روشن شدن  LED به شما کمک خواهد کرد تا زودتر به نتیجه لازم که پیدا کردن محل چاه می باشد، برسید. دستگاه 4 فیلتر پیکو پلاس با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش توسط مجموعه پیکوکار عرضه می گردد. اگر قصد خریداری بهترین مدل های دستگاه نشت یاب آب را دارید، می توانید با خیال آسوده به مجموعه پیکوکار مراجعه کرده و دستگاه مد نظر خود را با اطمینان از میزان کیفیت آن از این مجموعه خریداری کنید. در صورتی که هر گونه سوال در زمینه ثبت درخواست های خود در مجموعه پیکوکار دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *