تفاوت نشت یاب تصویری و صوتی

تفاوت نشت یاب تصویری و صوتی

قطعا شما هم دچار مشکلات متعدد در زمینه گرفتگی لوله ها شده اید. اما انتخاب بهترین دستگاه برای نشت یابی کار دشواری است. از آنجایی که روز به روز تنوع محصولات موجود در بازار افزایش می یابد بهتر است با آگاهی کامل و متناسب با نیازتان بهترین محصول را انتخاب کنید. انتخاب بهترین محصول سبب می شود تا در کوتاه ترین زمان محل نشتی را بیابید. نشت یاب ها به دو صورت صوتی و تصویری در بازار موجود هستند به همین جهت پیکو یاب به عنوان مرکز فروش دستگاه نشت یاب آب و فاضلاب در این مقاله قصد دارد به بررسی تفاوت  دستگاه های نشت یاب صوتی و تصویری بپردازد. تا انتها با ما همراه شوید.

بررسی تفاوت نشت یاب صوتی و تصویری:

 

دستگاههای دیجیتال صوتی پیکو پلاس

همانطور که می دانید هر دو این دستگاه ها برای یافتن انواع نشتی کاملا مناسب می باشد. در مورد تفاوت دستگاه های حرارتی – تصویری با دستگاه‌های دیجیتال صوتی باید گفت دستگاه های تصویری بر خلاف تصور بعضی از همکاران که فکر می کنن این دستگاه ها می توانند در صفحه نمایشگر خود (LCD) تصویر زیر زمین را نشان بدهند اصلا این گونه نیست. این موضوع یک تصور کاملا اشتباه است و ریشه در عدم آگاهی کافی دارد.

این دستگاه ها با سیستم ترموویژن یا به زبان ساده تر حساس به حرارت هستن و کار میکنن و اگر شما به هنگام استفاده از دستگاه به سمت دیوار یا زمین بگیرید اگر به طور مثال لوله آب گرمی در زیر زمین یا زیر گچ دیوار باشه در صفحه نمایشگر این دستگاه به صورت یک خط قرمز نمایش داده می‌شود.

لازم به ذکر هست که این تصویر توسط برنامه خود دستگاه ساخته می شود البته بیشترین استفاده و کاربرد این دستگاهها برای آب گرم می باشد و برای آب سرد به اندازه آب گرم کاربردی ندارد و عمقی که توسط حسگر این دستگاهها در صورت گرمای بالای ۶۰ درجه در زیر خاک حدود ۱۰ سانتی متر می باشد. پس بنابر این اگر هدف شما برای عمق های بیشتر و بالاتر باشد باید از دستگاه های دیجیتال صوتی پیکو پلاس استفاده بفرمایید. این دستگاه ها بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند نشت یابی را با دقت بیشتر و در عمق های بیشتر انجام بدهند.

اهمیت انتخاب دستگاه مناسب برای نشت یابی:

اگر شما کارکرد هر کدام از دستگاه ها را بدانید در هنگام استفاده دستگاهی را انتخاب می کنید که در کوتاه ترین زمان بتواند هم برای یافتن چاه ها هم برای آب های گرم و سرد مورد استفاده قرار بگیرد به همین دلیل در این مقاله علاوه بر بررسی تفاوت های این دو دستگاه نحوه عملکرد آن ها را نیز برایتان شرح داده ایم تا دستگاه متناسب با نیازتان را بتوانید خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان یا استعلام قیمت دستگاه نشت یاب دارید با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

نحوه کارکرد دستگاههای دیجیتال صوتی پیکو پلاس:

دستگاههای دیجیتال صوتی پیکو پلاس

باید گفت دستگاه های دیجیتال صوتی جدید پیکو پلاس که مجهز به سنسورهای جدید و نقطه زن هستن برای دریافت صدای نشتی از کف زمین طراحی و ساخته شده اند. این سنسورها برای عمق های حدود یک متر طراحی و ساخته می شوند که برای نشت یابی در منازل کاملا کافی می‌باشند. چرا که اگر نشتی در طبقات آپارتمان باشد عمق نشتی بیشتر از ۱۲ سانت نخواهد بود و اگر نشتی در طبقه همکف باشد به طور عموم در عمق ماکزیمم ۴۰ سانتی خواهد بود پس دریافت صدا برای یک متر کاملا جوابگوی نشتی های منازل خواهد بود.

لازم به ذکر هست که در دستگاههای پیکو پلاس ۴ فیلتر که مجهز به سنسورهای X2 می باشند تقویت صدا از نظر حساسیت دو برابر سنسورهای معمولی می باشد. و این باعث می شود شما صدای نشتی را خیلی واضح و پر قدرت بشنوید. این کار به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن محل نشتی را پیدا کنید و آن را ببندید. همچنین در دستگاه دیجیتال ۴ فیلتر پیکو پلاس شما با در اختیار داشتن ۴ فیلتر برای تفکیک صدای لوله های فلزی و غیر فلزی امکان نشت یابی بهتر و دقیق تر را خواهید داشت . و همچنین خواهید توانست با فیلترهای دیگر دستگاه صداهای مزاحم محیطی را کم کرده و صدای نشتی را بهتر بشنوید . جهت دریافت اطلاعات بیشتر و عکس و فیلم دستگاه با کارشناس های شرکت تماس بگیرید. مشاورین این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی جهت خرید بهترین دستگاه متناسب با نیازتان هستند. اگر این مطلب از مرکز فروش دستگاه نشت یاب آب پیکویاب برایتان مفید بود یا تجربه ای در زمینه استفاده از این محصولات دارید خوشحال می شویم در قسمت دیدگاه ها نظرتان را با ما و سایر خوانندگان سایت درمیان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *