دستگاه نشت یاب پیکو پلاس ۴ فیلتر نقطه زن تمام دیجیتال – pico plus 4

دستگاه نشت یاب پیکو پلاس ۴ فیلتر یک محصول خوب با خصوصیات خاص هست.

در این دستگاه صدای دریافتی از محل نشتی پس از انتقال به دستگاه توسط ۴ فیلتر استاندارد تفکیک شده و شما خواهید توانست با تغییر دادن کانال فیلتر از عدد ۱ تا عدد۴ به ترتیب ۴ فرکانس مختلف صدا برای تفکیک صدای لوله های فلزی و غیر فلزی و بهتر شنیدن صدای نشتی و همچنین کم کردن صدای محیط های با سر صدای زیاد و تقویت صدای دریافتی از کف زمین مورد استفاده قرار بدهید. قابل ذکر هست دستگاه پیکو پلاس ۴ فیلتر مجهز به سنسور X2 بوده که از نظر تقویت صدا و طیف فرکانسی دو برابر سنسورهای معمولی می باشد، و همچنین این دستگاه مجهز به باطری های لیتیوم قابل شارژبوده و شما پس از استفاده از دستگاه و خالی شدن باطری با اتصال شارژر دستگاه باطری های دستگاه را مجدد شارژ می نمایید.

و دیگر نیاز به تعویض باطری نخواهید داشت، دستگاه ۴ فیلتر پیکو پلاس با داشتن صفحه نمایشگر LED امکان پیدا کردن محل نشتی را افزایش داده و شما بوسیله نور و صدا خواهید توانست به صورت نقطه‌ای محل نشتی را پیدا بکنید، از دیگر امکانات این دستگاه می توان به میله تلسکوپی زیر سنسور اشاره کرد که امکان دریافت صدا از روی خود لوله ها و دیوار و سقف منازل را امکان پذیر می نماید، دستگاه پیکو پلاس ۴ فیلتر با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه میگردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید انواع دستگاه نشت یاب آب با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

استفاده فیلتر برای بهتر دریافت کردن صدا نشتی از سطح زمین میباشد، شما با تغییر دادن کانال فیلتر بین عددهای ۱ تا ۴ امکان دریافت صدا با ۴ نوع فرکانس مختلف رو فراهم میکنید، که در ذیل به این موارد اشاره می‌شود.
۱- فیلتر شماره یک فیلتر جنرال بوده و برای تمام لوله ها از هر جنس می توانید استفاده بفرمایید، و همین طور از نظر تقویت صدای دریافتی از ۳ فیلتر دیگه قوی تر میباشد، پس شما می توانید در شروع نشت یابی با فیلتر شماره یک کار نشت یابی را انجام بدهید.
۲- فیلتر شماره ۲ جهت لوله های غیر فلزی بوده و امکان دریافت صدای نشتی در این نوع لوله ها را افزایش میدهد، مانند لوله های سفید، سبز، و پنج لایه.
۳-فیلتر شماره۳ جهت بهتر دریافت کردن صدای نشتی در لوله های فلزی میباشد، و شما با قرار دادن فیلتر شماره ۳ این امکان را فراهم می فرمایید.
۴-فیلتر شماره ۴ جهت کم کردن صدای مزاحم محیطی میباشد و اگر شما در محلی نشت یابی می کنید که صدای محیط زیاد هست و شما رو اذیت می‌کند شما با قرار دادن فیلتر شماره ۴ باعث کم شدن صدای محیط و افزایش تقویت صدای نشتی از کف زمین می شوید و راحتر صدای نشتی را دریافت می کنید.