هزینه تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص نشتی آب با دستگاه چقدر هزینه دارد؟

مقدمه

لوله کشی آب و فاضلاب هر ساختمان از حیاتی ترین بخش ساختمان ها می باشد. در صورتی که ساختمان ها به صورت اصولی لوله کشی شود، مانع از ایجاد بسیاری از مشکلات در ساختمان ها شما خواهد شد. دلایل گوناگونی باعث ترکیدگی لوله های آب می شوند که هزینه تشخیص ترکیدگی لوله نیز بسته به فاکتورهای مختلفی، مشخص می شود. هزینه های تشخیص ترکیدگی لوله ها با دستگاه و یا بدون استفاده از دستگاه، توسط لوله کش تعیین می شود. تشخیص و تعمیر نشت لوله آب را در ابتدا باید بررسی کرد و سپس هزینه تشخیص ترکیدگی لوله را با دستگاه نشت یاب لوله آب معین نمود. هزینه ی تشخیص نشت یابی لوله با دستگاه، به عوامل مختلفی از جمله علت چکه و محل دقیق نشت لوله، عمق لوله ها، متراژ زمین یا ساختمان و عوامل دیگری بستگی دارد که دارای هزینه ای حدود 250 الی 300 برای واحد های مسکونی است. در ادامه این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با هزینه تشخیص ترکیدگی لوله و عوامل تاثیرگذار در قیمت نشت یابی لوله آب و فاضلاب توضیح دهیم.

در صورتی که قصد تهیه و خریداری انواع دستگاه نشت یاب آب را دارید، می توانید به موسسه تولیدی و خدماتی پیکوکار در تهران مراجعه نمایید. با استفاده از دستگاه های نشت یابی که توسط این مجموعه به فروش می رسند، شما عزیزان می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی متوجه خرابی و شکستگی لوله های آب در ساختمان های خود شوید. جهت ثبت سفارشات خود، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه تشخیص نشتی لوله

هزینه تشخیص نشتی لوله با دستگاه و بدون دستگاه چگونه مشخص می شود؟

در ابتدا محلی که لوله در آن ترکیده است را برای تعمیر باید مشخص کرد. این کار توسط فردی متخصص و استفاده از دستگاه نشت یاب آب و فاضلاب انجام می شود. استفاده از این نوع دستگاه ها باعث می شود تا با کمترین میزان خرابی در ساختمان ها، بتوان محل دقیق شکستگی لوله ها را تشخیص داد. اگر محل نشت به اشتباه تشخیص داده شود، تعمیر لوله به تعویق می‌ افتد، بنابراین نشت یابی با استفاده از دستگاه اهمیت زیادی دارد.

اگر بدون استفاده از دستگاه بخواهید نشت یابی لوله را انجام دهید، بسیار پرهزینه تر خواهد بود، چرا که امکان دارد که بعد از کندن زمین و مصرف نیرو و هزینه های زیاد متوجه شوید که محلی که برای نشت یابی لوله انتخاب کرده‌ اید، اشتباه بوده است. شما عزیزان می توانید با استفاده از بهترین دستگاه های نشت یاب به فروش رسیده توسط مجموعه پیکوکار تعمیر لوله های ساختمان را در اسرع وقت انجام داده و از هدر رفتن آب تا مقدار قابل توجهی جلوگیری کنید. در صورت خرابی دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله، هزینه نشت یابی آب و زمان تعمیر آن نیز بیشتر خواهد شد.

در ادامه مقاله به بررسی متراژ ساختمان و نقش آن در هزینه تشخیص ترکیدگی لوله می پردازیم.

هزینه تشخیص نشت لوله در ساختمان ها با متراژ بالا

بعد از گذشت سال های طولانی لوله های ساختمان فرسوده تر خواهند شد که اگر در تعمیر آن ها کوتاهی شود و به موقع برای نشت یابی آن ها اقدام نکنید، امکان ترکیدگی در آن ها بیشتر می شود. در ساختمان هایی که مساحت بزرگی دارند، نشت یابی کل لوله کشی های ساختمان کار دشواری است و نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی دارد. این مسئله خود باعث می شود که قیمت نشت یابی با دستگاه برای تشخیص لوله های پوسیده از سالم و تعمیر لوله های فرسوده بیشتر شود. اما قیمت نهایی این عملیات را یک تعمیرکار متخصص در این زمینه می تواند مشخص کند.

هزینه تشخیص نشت لوله

همان طور که می‌ دانید برای پیدا کردن هر نشتی لوله ای نیاز به دستگاه نمی باشد و هزینه این دو با هم متفاوت است. قبل از انجام نشت یابی بهتر است که مطمئن شوید که نیاز به دستگاه تشخیص نشت یابی لوله است یا خیر.

مورد دیگری که در هزینه ی نشت یابی موثر است میزان دستمزد تعمیر کار می باشد، که در صورت تجربه ی بالای آن در تشخیص نشت یابی آب این هزینه افزایش می یابد.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله

زمانی که برای بررسی لوله کشی ساختمان از یک لوله کش ماهر کمک بگیرید، از به وجود آمدن دردسر و خرابی های بزرگتر می توانید جلوگیری نمایید. یک حسن استفاده از دستگاه‌های نشت یابی لوله این است که دیگر نیاز به صرفه انرژی برای کندن زمین و پیدا کردن محل نشت نمی باشد و از هزینه های اضافی در این زمینه می توان جلوگیری کرد. اما نکته ای که در این زمینه مهم است این امر می باشد که مهارت و تجربه ی تعمیرکار هم علاوه بر دستگاه  می‌ تواند در نشت یابی دقیق لوله ها کمک کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه یک فرد متخصص را که سابقه ی کاری درخشانی در این زمینه دارد، انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید نشت یابی را انجام دهید.

با این که کار با دستگاه های نشت یابی ساده است، اما برای تشخیص دقیق و صحیح محل نشت، نیاز به تخصص و تجربه ی، کار اپراتور با این دستگاه است و تنها استفاده از دستگاه برای تشخیص نشت یابی کافی نمی باشد.

نتیجه گیری

با توجه به موارد گفته شده در بالا از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه های نشت یاب لوله می توان به پیدا کردن دقیق و سریع محل نشت و تشخیص آن بدون هیچ گونه تخریب اشاره کرد. چرا که این دستگاه ها با استفاده از سیگنال ها و امواج آب، محل نشت را تشخیص داده و نیازی به تخریب محل در چنین شرایطی وجود ندارد. بنابراین برای نشت یابی و تعمیرات لوله بهتر است این کار را توسط تعمیر کار ماهر و با کمک دستگاه نشت یاب انجام دهید تا به مشکل بر نخورید. از همراهی شما تا پایان مقاله سپاسگزاریم و امیدواریم که در این زمینه اطلاعات کافی را دریافت نموده باشید و بتوانید هنگام نشت یابی برای جلوگیری از هزینه های اضافی کار درست را انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *